لوازم خانگی افراکالا لوازم خانگی افراکالا .

لوازم خانگی افراکالا

کولرگازی 19000 سردوگرم سامسونگ سری AR19MSFH بروکای اینورتر

کولرگازی 19000 سردوگرم سامسونگ سری AR19MSFH بروکای اینورتر

کولر گازی سامسونگ مدل AR19MSFH دارای اینورتر ? قطبی می‌باشد که نسبت به کمپرسورهای ? قطبی صدا و لرزش کمتری ایجاد می‌کنند و بنابراین می‌تواند در مدت کمتری باعث خنک‌کنندگی محیط شود. اینورتر دیجیتال ? قطبی با قابلیت مصرف بهینه انرژی، بدون نیاز به روشن و خاموش شدن مداوم دمای مطلوب را حفظ می‌کند.

در این کولر گازی از پره‌های محکم و با کیفیت در مقابل خوردگی استفاده شده که باعث افزایش عمر مبدل حرارتی می‌شود. فیلتر سه لایه Full HD هوا را تازه و داخل یونیت را پاکیزه نگه می‌دارد. این فیلتر، علاوه بر جذب گرد و غبار، به ‌میزان ?? درصد انواع خاصی از ویروس‌ها، باکتری‌ها و ذرات آلرژی‌زا را در هنگام عبور از توری متراکم فیلتر از بین می‌برد.زمانیکه دستگاه تهویه مطبوع خاموش است، «عملکرد پاکیزه‌سازی اتوماتیک» به طور خودکار فن را برای از بین بردن گرد و غبار و رطوبت در اینورتر گرمایی به کار می‌اندازد. بنابراین، پاکیزه و خشک می‌ماند و در نتیجه مانع رشد باکتری و کپک می‌شود.

کولرگازی 19000 سردوگرم سامسونگ سری AR19MSFH بروکای اینورتر

کولر گازی سامسونگ مدل AR19MSFH دارای قابلیت تنظیم دستگاه در حالت خنک‌کنندگی سریع یا Turbo Cooling می‌باشد که باعث می‌شود بتوان دمای محیط را در مدت کوتاه به دمای دلخواه رسانید.ویژگی Good Sleep در کولر گازی سامسونگ مدل AR19MSFH باعث ایجاد دمای مطلوب و رطوبت مناسب می‌شود و یک خواب آرام را به ارمغان می‌آورد که نسبت به حالت کارکرد عادی دستگاه ?? درصد کمتر انرژی مصرف می‌کند.این کولر در چالش‌برانگیزترین محیط‌ها‌ با فناوری “محافظ سه گانه +” به کار خود ادامه می‌دهد. هم اکنون می‌توانید این محصول را از فروشگاه آنلاین افرا کالا خریداری کنید.

کولرگازی 19000 سردوگرم سامسونگ محرمانه AR19MSFH بروکای اینورتر

سیستم سرمایش گازی سامسونگ نوع AR19MSFH دارنده اینورتر ? قطبی میباشد که نسبت به کمپرسورهای ? قطبی صدا و لرزش کمتری ساخت می کنند و براین اساس می تواند در زمان کمتری سبب خنک‌کنندگی محیط شود . اینورتر دیجیتال ? قطبی با قابلیت و امکان مصرف باصرفه انرژی , فارغ از نیاز به روشن و خاموش شدن مداوم دمای مناسب را نگهداری می کند .

درین خنک کننده گازی از پره‌های سفت و کیفیت خوب علیه خوردگی مستعمل که سبب ساز ارتقا قدمت مبدل حرارتی می شود . غربال سه لایه Full HD هوا را نو و باطن یونیت را پاکیزه نگه میدارد . این غربال , علاوه بر جذب گرد و غبار , به ‌میزان ?? درصد اشکال خاصی از ویروس‌ها , باکتری‌ها و ذرات آلرژی‌زا را در هنگام عبور از توری متراکم غربال از میان میبرد . زمانیکه دستگاه تهویه مطبوع خاموش است , «عملکرد پاکیزه‌سازی اتوماتیک» به صورت خودکار رشته را برای از در میان بردن گرد و غبار و رطوبت در اینورتر گرمایی به عمل می‌اندازد . بدین ترتیب , پاکیزه و کم آب میماند و در فیض بازدارنده رویش باکتری و کپک میشود .

کولرگازی 19000 سردوگرم سامسونگ خصوصی AR19MSFH بروکای اینورتر

سیستم سرمایش گازی سامسونگ نوع AR19MSFH دارنده امکان تهیه دستگاه در وضعیت خنک‌کنندگی پرسرعت یا این که Turbo Cooling می باشد که سبب ساز می‌گردد بتوان دمای محیط را در بازه زمانی کوتاه به دمای دلخواه رسانید . خصوصیت Good Sleep در سیستم سرمایش گازی سامسونگ جور AR19MSFH منجر ساخت دمای مناسب و رطوبت مطلوب میگردد و یک خواب آهسته را به ارمغان میاورد که نسبت به شکل کارکرد معمولی دستگاه ?? درصد کمتر انرژی مصرف مینماید . این خنک کننده در چالش‌برانگیزترین محیط‌ها‌ با فناوری “ حافظ سه گانه + ” به فعالیت خویش ادامه میدهد . حالا میتوانید این کالا را از دکان آنلاین افرا مال خریداری فرمایید .

کولرگازی 19000 سردوگرم سامسونگ خصوصی AR19MSFH بروکای اینورتر

خنک کننده گازی سامسونگ گونه AR19MSFH دارنده اینورتر ? قطبی میباشد که نسبت به کمپرسورهای ? قطبی صدا و لرزش کمتری تولید می کنند و بدین ترتیب قادر است در برهه زمانی کمتری سبب خنک‌کنندگی محیط شود . اینورتر دیجیتال ? قطبی با قابلیت و امکان مصرف با صرفه انرژی , فارغ از نیاز به روشن و خاموش شدن مداوم دمای مناسب را نگهداری مینماید .

درین سیستم سرمایش گازی از پره‌های سفت و کیفیت خوب برعلیه خوردگی مستعمل که سبب ساز ارتقاء قدمت مبدل حرارتی می شود . غربال سه لایه Full HD هوا را نو و درون یونیت را پاکیزه نگه می دارد . این غربال , علاوه بر جذب گرد و غبار , به ‌میزان ?? درصد گونه های خاصی از ویروس‌ها , باکتری‌ها و ذرات آلرژی‌زا را در هنگام عبور از توری متراکم غربال از در میان میبرد . زمانیکه دستگاه تهویه مطبوع خاموش است , «عملکرد پاکیزه‌سازی اتوماتیک» به صورت خودکار رشته را برای از فی مابین بردن گرد و غبار و رطوبت در اینورتر گرمایی به فعالیت می‌اندازد . براین اساس , پاکیزه و کم آب می ماند و در فیض بازدارنده رویش باکتری و کپک می شود .

کولرگازی 19000 سردوگرم سامسونگ خصوصی AR19MSFH بروکای اینورتر

سیستم سرمایش گازی سامسونگ دسته AR19MSFH دارنده امکان تهیه و تنظیم دستگاه در موقعیت خنک‌کنندگی پرسرعت یا این که Turbo Cooling است که سبب میشود بتوان دمای محیط را در بازه زمانی کوتاه به دمای دلخواه رسانید . خصوصیت Good Sleep در خنک کننده گازی سامسونگ دسته AR19MSFH سبب ساز تولید دمای مناسب و رطوبت مطلوب می شود و یک خواب آهسته را به ارمغان می آورد که نسبت به طریق کارکرد معمولی دستگاه ?? درصد کمتر انرژی مصرف می نماید . این سیستم سرمایش در چالش‌برانگیزترین محیط‌ها‌ با فناوری “ نگهدارنده سه گانه + ” به عمل خویش ادامه میدهد . اکنون می توانید این فرآورده را از دکان آنلاین افرا مال خریداری نمایید .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۷:۱۴ توسط:باران 14 موضوع: نظرات (0)